Ads 468x60px

Η διατροφή μας απο δώ και πέρα....

άλλαξε!

Όταν σκεφτόμουν να δημιουργήσω ένα blog, σκεφτόμουν τι θα μπορώ να γράφω καθημερινά. Από τα πρώτα πράγματα που ήθελα να μοιραστώ με όλους εσάς, ήταν οι ...μαγειρικές μου ικανότητες, χεχε. Όχι να το παινευτώ, αλλά για την ηλικία μου και τα χρόνια μου, τα πάω αρκετά καλά.

Αλλά, λίγες μέρες αφού ξεκίνησα αυτό εδώ το blog, αποφάσισα επιτέλους να αλλάξω την ζωή μου στον τομέα της διατροφής και της φυσικής μου κατάστασης. Πήγα σε διαιτολόγο, άρχισα ένα πλήρες και πολύ ισορροπημένο πρόγραμμα και όλα ευτυχώς βαίνουν καλώς. Μέχρι τώρα έχω χάσει 3,200 σε 3 εβδομάδες.

Αν πεινάω, όχι δεν θα το έλεγα, όλη μέρα τρώω, 5 γεύματα την ημέρα, αλλά τέρμα πια στα τσιμπολογήματα και στα πολύ παχυντικά φαγητά. Από δω και πέρα θα σας γράφω συχνά συνταγές οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν άνετα σε μια δίαιτα.  Ναι δεν φοβάμαι την λέξη δίαιτα όπως πολλοί . Αυτή τη στιγμή είναι δίαιτα, αλλά με τον καιρό θα γίνει τρόπος ζωής και θα αλλάξουν οι διατροφικές μου συνήθειες. Εκεί στοχεύω πρώτα και μετά στα κιλά που θέλω να χάσω.

Τέλος, άρχισα επιτέλους να πίνω νερό....πολύυυυυυυ νερόοοοοοοοοοοοο!!!

Αυτά τα νέα μου! Σας γλυκό - φιλώ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs