Ads 468x60px

Σιγά μην κλάψω.....

Κουραστική η βδομάδα μου και όσο σκέφτομαι πως δουλεύουμε και την Κυριακή που είναι ανοιχτή η αγορά, τόσο πιο πολύ νιώθω κουρασμένη....

Ξαπλώνω λοιπόν από νωρίς παρέα με το λαπτοπάκιον μου και γυρίζω εδώ και κει να ξεφύγει το μυαλό και να μου ρθει η νύστα. 

Σκόρπιες σκέψεις και ένας μικρός απροσδιόριστος φόβος μέσα στην ψυχή μας κάτι νύχτες σαν και αυτήν, μια συγκρατημένη χαρά και αισιοδοξία παρέα με τις ορμόνες που χορεύουν σε τρελούς ρυθμούς και μου λένε κλάψε...

Όμως εγώ αφιερώνω στον εαυτό  μου και σε όλους εσάς το αγαπημένο αυτό καταπληκτικό τραγούδι....

Σιγά μην κλάψω...έχουμε υγεία, αγάπη...τι άλλο ζητάμε πια ...έτσι όπως καταντήσαμε είναι σπάνια και αυτά! Σιγά μην κλάψω....




Καλό σας βράδυ και να έχετε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο... Σμουτσ...

1 σχόλιο:

  1. Έτσι ακριβώς... πολύ σωστά το έθεσες... ΥΓΕΙΑ κ ΑΓΑΠΗ, τα πολυτιμότερα αγαθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs