Ads 468x60px

Καλημέρα όοοοοολη μέρα!

Τρίτη σήμερα, και έχουν μείνει τρεις μέρες για την αλλαγή του χρόνου. Οι περισσότεροι τρέχουν να προετοιμαστούν για το ρεβεγιόν και κάνουν σχέδια και όνειρα για το νέο έτος.

Εγώ;;; κοιμάμαι...χα χα! Μάλλον μου έλειπε ύπνος φίλοι μου και από χτες το απόγευμα είμαι ξαπλωμένη με το λαπτοπ μου δίπλα, έβλεπα διάφορες εκπομπές και μια με έπαιρνε ο ύπνος μια ξυπνούσα. Τελικά κατά τις 9 κοιμήθηκα μια και καλή και ξύπνησα στις 3....βλέπω την ώρα και φυσικά ξανακοιμάμαι ως τις 7.30 που ήρθε ο Άκης στο δωμάτιο να ετοιμαστεί για την δουλίτσα. Τότε κατάλαβα πως ο αντρούλης μου κοιμήθηκε στο σαλόνι για να με αφήσει να απολαύσω το διπλό κρεβατάκι και να ξεκουραστώ. Ναι...εγώ το νυχτοπούλι κοιμήθηκα από 9! Σηκώθηκα πιασμένη απ την πολύ ξάπλα που δεν έχω συνηθίσει...αλλά σαφώς πολύ ξεκούραστη και ανανεωμένη. Άντε να στρωθώ και εγώ στην προετοιμασία για το ρεβεγιόν που θα κάνουμε στα φιλαράκια μας φέτος! περιμένουμε πως και πως!

Φεύγω, πάω για δουλειά...καλή σας ημέρα και να χαμογελάτε.....:D

2 σχόλια:

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs