Ads 468x60px

Πήραμε το πρώτο μας βραβείο!

TrendyBlogAward



Πήραμε το πρώτο μας βραβείο!  ποιοι;;;   Μα εγώ και το 'καραμέλα και λεμόνι' φυσικά!

Μια καινούργια blogo - φίλη που την διαβάζω συστηματικά εδώ και καιρό, η KiKi που το blog της είναι το ΄μικρή κουζίνα' , μας έδωσε το πρώτο μας βραβείο. Την ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και επειδή είναι το πρώτο, σίγουρα θα θυμάμαι για καιρό την χαρά που πήρα μόλις το διάβασα. Επίσης την ευχαριστώ για τις όμορφες αναρτήσεις της, για τις καταπληκτικές συνταγές μαγειρικής και τις φωτογραφίες που ανεβάζει...

Τώρα εγώ με την σειρά πρέπει να το δώσω κάπου αλλού...χμμμ




TrendyBlogAward


το βραβείο πάει.......(διορθώνω την αρχική μου ανάρτηση, γιατί μόλις είδα ότι πρέπει να το δώσω σε 10; άτομα; πείτε μου αν κάνω λάθος, πρωτάρα είμαι βρε)


Για να αποδεχθείτε αυτό το βραβείο:
1. Κάντε μια ανάρτηση για το βραβείο
2. Περάστε το σε δέκα αγαπημένους σας bloggers
3. Στείλτε το σύνδεσμο για το βραβείο με το link που ακολουθεί: http://thetrendytreehouse.blogspot.com/2009/12/grab-one-of-our-buttons.html
4. Πείτε κάτι για το βραβείο!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε και να χαμογελάτε...κάνει τους άλλους να ανησυχούν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs