Ads 468x60px

Καλή Εβδομάδα με ήλιο και χαμόγελα!

Καλημέρα φιλαράκια μου γλυκά! Είστε καλά; Εδώ έχει πάλι μια υπέροχη μέρα προς το παρόν, με ένα λαμπερό ήλιο, αν και από το μεσημέρι είπαν πως θα χαλάσει λίγο. Σήμερα έχω ρεπό αλλά έχω άλλες δουλειές... εξωτερικές για την δήλωση μου και εσωτερικές τα ρούχα τα καλοκαιρινά που άρχισα να πλένω. Ουφ ένα σίδερο βουνό ρε κορίτσια!

Σας είπα πόσο πολύ ανυπομονώ να πάω στην θάλασσα για μπανάκι; Δεν κρατιέμαι από τότε που βγήκε ο ήλιος. Λατρεύω την θάλασσα, νομίζω πως ξορκίζει όλα τα κακά του κόσμου αυτού,χιχι.

Το Σαββατοκύριακο αυτό ήταν πολύ όμορφο, είχε πολλά χαμόγελα και πολλές χαρές, μέχρι και στα μπουζούκια πήγαμε μετά από 2 χρόνια, χα χα. Στο Νότη Σφακιανάκη που από τότε που τον είδα από κοντά πριν κάτι χρόνια, άλλαξα άποψη για αυτόν (δεν ήταν η καλύτερη) και τώρα τον λατρεύω. Είναι πραγματικά για το είδος του πολύ καλός και σε καθηλώνει όταν τον ακούς Live. 

Άσχετο αλλά είδατε eurovision; Εγώ όχι γιατί είχαμε γάμους και χαρές αλλά είδα χτες το βίντεο και μου άρεσε πολύ η εμφάνιση του Λούκα. Για μένα ήταν από τις πιο αξιοπρεπέστατες εμφανίσεις που έχει κάνει η Ελλάδα στον θεσμό αυτό. Μπράβο μας λοιπόν. Εσάς σας άρεσε; 

Επίσης χτες στο σπιτάκι μας ήρθε ένα μωράκι όλο γλύκα, ένα πανέμορφο κοριτσάκι που σαράντισε και έπρεπε κατά το έθιμο να επισκεφτεί τρία σπίτια. Το ξέρετε αυτό το έθιμο;  Εγώ πρώτη φορά το άκουγα και φυσικά όλο χαρά περίμενα να φτάσει με τους χαρούμενους γονείς του. 

Το έθιμο λοιπόν λέει πως αφού πάρει το σαράντισμό και την ευχή από τον παπά, το μωρό πρέπει να πάει σε τρία σπίτια, και εκεί να του προσφέρουν ένα καλαθάκι ή μια πιατέλα με τα ακόλουθα αγαθά: Βαμβάκι...για να γεράσει και να βγάλει άσπρα μαλλιά, Ζάχαρη ....για να είναι γλυκιά η ζωή του, Ψωμί ....για να έχουν να φάνε, Αβγό ....για να είναι γόνιμη, Σίδερο ....για να είναι σιδερένια. Εμείς προσθέσαμε στην πιατέλα και ένα αβγό βαμμένο Άρης που μου το είχε κάνει δώρο η γλυκιά Αχτίδα...για να γίνει Άρης...χαχαχα, ο μπαμπάς του καταχάρηκε φυσικά!

Ε να μην σας το έδειχνα; 

Μετά τους γάμους, τα κομμωτήρια και τους καλλωπισμούς, τα μπουζούκια, τις επισκέψεις....ξαναγυρίζουμε στην Δευτέρα και στην καθημερινότητα μας....Ας μπορέσουμε να κάνουμε κάθε μας μέρα ξεχωριστή και χαρούμενη και να μην παρασυρόμαστε από τα προβλήματα μας!

Ένα τραγουδάκι να σας αφιερώσω από τον Νότη που τον έχω ακόμα στο μυαλό μου...

ΑΑΑ μην ξεχνάτε το νέο μου blog 'Τρόπος Ζωής' http://tropos-zwis.blogspot.com/   Αν σας αρέσει βάλτε το στα αγαπημένα σας,χιχι.



Καλή εβδομάδα σε όλους!

Σας φιλώ σταυρωτά....:)









6 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια θαλασσιτσα... περασες ομορφαααααααα.. ευχομαι και αυτη η εβδομαδα να ειναι υπεροχη..

    φιλακιαααααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που πέρασες!!!
    Το μπεμπουλίνι είναι γλύκα, να είναι πάντα γερό και τυχερό!
    Ούτε που το ήξερα αυτό το έθιμο πάντως!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ενδιαφέρον αυτό το έθιμο για το μωράκι! και τι κουκλί είναι αυτό! όσο για τη eurovision, ένιωσα πραγματικά πολύ περήφανη! χίλια μπράβο στο Λούκα μας και στο Stereo Mike! :) καλησπέρες!!!!! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκό μωράκι,αυτό το έθιμο το είχα ακουστά να σου πω την αλήθεια.Α! και εγώ πήγα Σφακιανάκη το πιο προηγούμενο Σάββατο που ήμουν Θεσ/νικη φανταστικός αν και δεν το πολύ συμπαθώ σαν χαρακτήρα αλλά ως τραγουδιστής είναι υπέροχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α δε το ήξερα αυτό το έθιμο!Τι γλυκό μωράκι!!!
    Είδαμε κ eurovision κ πραγματικά μπράβο τους!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε περιμενουμε να σε δουμε απο κοντα οκ; οποτε μπορεις στειλε μ μαιλ και τα λεμε και με την ιωαννα που θελει να σε γνωρισει καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs