Ads 468x60px

Ένας χρόνος και 2 μήνες μετά....

Γεια σας !!!

Μετά από ένα χρόνο και 2 μήνες, ξανά άνοιξα αυτό εδώ το blog. Δυστυχώς λόγο διαφόρων συγκυριών στη ζωή μου δεν μπόρεσα να το διατηρώ ενεργό, όμως τώρα επειδή είμαι ξανά σε μια προσπάθεια (μάλλον σε όλη μου τη ζωή θα είμαι σε προσπάθεια για αυτό το θέμα) αποφάσισα να το συνεχίσω και να γράφω καθημερινά την διατροφή μου και το είδος γυμναστικής που έκανα. Αυτό με βοηθάει πολύ στο να κρατάω έναν έλεγχο και να νιώθω πως έχω κάπου να δώσω αναφορά. Επίσης με βοηθάνε πολύ και τα δικά σας σχόλια, οπότε περιμένω να ανταποκρίθητε ,χι χι. 

Λοιπόν, στην τελευταία μου ανάρτηση πέρσι τον Ιούλιο, αναφέρω πως είμαι 77 κιλά, και μάλιστα χαίρομαι πολύ για αυτό γιατί ο αγώνας μου άρχισε από τα 90. Από τότε όμως, μέχρι σήμερα, είχα έναν κατήφορο κιλών. Την άνοιξη έφτασα τα 68 κιλά, χωρίς να το καταλάβω, κυρίως λόγο διαφόρων προβλημάτων, ξεχνούσα να φάω. Τα 65 - 69 κιλά είναι τα ιδανικά για μένα, φυσικά αν μπορέσω να φτάσω και τα 60, ακόμα καλύτερα. Λοιπόν, στο τώρα....σήμερα που ζυγιστικά, είμαι 76 κιλά, δηλαδή όλο το καλοκαίρι έβαλα 7 ολόκληρα κιλά. Αν είναι δυνατόν, πάλι έγινε χωρίς να το καταλάβω, και σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Οπότε το συμπέρασμα είναι πως ξεκινάω πάλι από κει που σταμάτησα πέρσι το blog μου, σχεδόν στα ίδια κιλά. ....

Ήταν μια γρήγορη ανάρτηση, πιο πολύ ένας απολογισμός και μια δέσμευση πως από σήμερα ξεκινάω μια πιο σωστή, αλλά πλούσια σε διατροφικά στοιχεία, διατροφή και άσκηση ξανά στην ζωή μου. 

Θα τα λέμε φίλοι μου...φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια:

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs