Ads 468x60px

Μπλα μπλα και Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

το φετινό σήμα του φεστιβάλ
Καλημέρααααααααα

Τι μου κάνετε;;; Εγώ από την Παρασκευή είμαι σε κατάσταση πανικού, χε χε. Έχω χαθεί απ την blogo-γειτονιά, υπάρχουν μέρες που δεν ανοίγω καν τον υπολογιστή μου, δεν βλέπω ούτε τα emails μου, ούτε ανοίγω το facebook, για πόστ ή βίντεο ούτε λόγος. 



ολύμπιον...από ψηλά
Γιατί;;; Μα φυσικά γιατί μένω στην Θεσσαλονίκη και εδώ είναι η βδομάδα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου (film Festival Thessaloniki). Λατρεύω το φεστιβάλ αυτό...είμαι πολύ κινηματογραφόφιλος να το πω;; Έχω πάρει την ετήσια κάρτα του φεστιβάλ (συμπεριλαμβάνει και το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ την άνοιξη), που την προπληρώνεις και μετά πας σε όσες και όποιες ταινίες θέλεις (μέχρι 4 την ημέρα...αλλά ποιος αντέχει παραπάνω).

Έτσι λοιπόν, κάθε μέρα κινούμε σε τρελούς ρυθμούς...ξυπνάω στις 6.30 - 7, πάω στην δουλειά, σχολάω μεσημέρι, τρέχω πανικόβλητη σε καμιά εξωτερική δουλειά, μετά στο σπίτι ένα συμμάζεμα και μαγείρεμα (ναι ναι πρέπει και να φάμε τίποτα) και μετά άγχος να προλάβεις να βγάλεις τα εισιτήρια για την επόμενη ημέρα και φυσικά να δεις τις ταινίες που έχεις επιλέξει...ΑΛΛΑ αυτό το γλυκό άγχος δεν συγκρίνεται με τίποτα...είναι τόσο όμορφο και χαλαρωτικό, αν και κουραστικό. Οι προβολές γίνονται στο Ολύμπιον στην Αριστοτέλους και στις αποθήκες του λιμανιού..το κλίμα είναι υπέροχο και ο κόσμος πολύυυςςς....


Είμαι εκεί περίπου απ τις 5-6 το απόγευμα μέχρι τα μεσάνυχτα, μέσω όρο 3 με 4 ταινίες την ημέρα...και μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένη με αυτές. Η κούραση μεγάλη βέβαια...σήμερα που έχω ρεπό, κοιμήθηκα λίγο παραπάνω, ξεκουράστηκααααααααααα, και τώρα πίνω ήρεμα το καφεδάκι μου και σας γράφω αυτό το post. Έχω μπόλικο φωτογραφικό υλικό και βίντεο και σκοπεύω να τα επεξεργαστώ και να το ανεβάσω στο κανάλι μου στο youtube όποτε προλάβω, να πάρετε και εσείς μια γεύση. Αλήθεια θέλετε; Θα σας ενδιέφερε να το δείτε;;; περιμένω τα σχόλια σας...


Όποιος δεν γνωρίζει για το φεστιβάλ, τις επόμενες μέρες θα κάνω ένα ποστ με περισσότερες πληροφορίες, οπότε stay tuned!!!

1 σχόλιο:

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs