Ads 468x60px

Γαριδομακαρονάδα ...των καλοφαγάδων!

Καλημέρα καλημέρα!!

Τι καλό θα φάμε σήμερα;;;

Σας έχω μια συνταγή σούπερ ντούπερ ουάου όπως έλεγε παλιά και μια γνωστή μου!

ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ....ΤΩΝ ΚΑΛΟΦΑΓΑΔΩΝ!!!!

Έχω ξαναφτιάξει γαριδομακαρονάδα πολλές φορές, αλλά σαν την συνταγή αυτή δεν έχει...η νοστιμιά, το άρωμα, η εμφάνιση...όλα είναι υπέροχα!!! Αν έχετε και φρέσκες μεγαλούτσικες γαρίδες, το αποτέλεσμα σίγουρα θα σας αποζημιώσει...

Τώρα θα μου πείτε με τέτοια κρίση που καιρός για γαρίδες....εεε όποτε μπορούμε...αν μπορούμε, ας απολαύσουμε ένα τέτοιο πιάτο στο σπίτι μας, όλα τα κόψαμε....το φαγητό είναι το τελευταίο...χεχε...

Πάμε να δούμε πως κάνουμε την συνταγή μας;;;


5 σχόλια:

  1. και επειδη ειμαι καλοφαγου θα την δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμ, δεν θα της αντισταθώ. Οπως δια θέτω και γαρίδες στην κατάψυξη....θα σπεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τη γαριδομακαρονάδα..Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για το βιντεάκι! Μου άνοιξες την όρεξη για γαριδομακαρονάδα! Δεν θα μου ξεφύγει την επόμενη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Its look like you are doing so much of R&D for these Site content, I really appreciate you very much.
    Travesti

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Βραβείο

TrendyBlogAward

Top blogs